Geen aanbevolen aanbod beschikbaar

Countries

Read only
Australia
Belgium
Brazil
Canada
Egypt
France
Germany
India
Italy
Japan
Mexico
Netherlands
Poland
Saudi Arabia
Singapore
Spain
Sweden
Turkey
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
Netherlands
imgSign in
Country changed
user profile
Seller_R7fA8LimXAXXJ

Geen aanbevolen aanbod beschikbaar

Weet iemand waarom er in mijn advertentie rechtsboven ¨ Geen aanbevolen aanbod beschikbaar¨ staat ? bij anderen staat daar een winkelmand met ¨ in winkelwagen of nu kopen, levertijden¨ etc. Hoe krijg ik dat ook?

Product staat gewoon op voorraad, en het is ook vindbaar op Amazon zelf.

185 views
2 replies
00
Reply
2 replies
user profile
Seller_TukkrgFqOg23E

Heb hier een lange tijd geleden ook een keer een melding van gemaakt, want op alle producten waar dit mee gebeurt verkopen wij niks... Zou vanzelf geregeld worden en geen invloed op omzet hebben, dat is dus niet zo. Is hier een oplossing voor???

p.s. zie afbeelding voor voorbeeld (afbeelding van 6-1-2024 :p)

img
00
user profile
Seller_TukkrgFqOg23E

Na enig contact met support kreeg ik deze mail terug:

We hebben vastgesteld dat je op dit moment niet in aanmerking komt om te worden opgenomen in het aanbevolen aanbod voor dit ASIN, omdat je aanbod niet scherp geprijsd is ten opzichte van andere verkopers buiten Amazon.

Wat kun je doen om je aanbod scherp te prijzen?

• Verlaag op de pagina Prijsstatus de totale prijs van je aanbod (prijs + verzendkosten), zodat deze overeenkomt met of lager is dan de concurrerende prijs.

• Schrijf je in voor Automatische prijsstelling. Hiermee kun je automatisch de prijzen voor SKU-codes in je catalogus aanpassen in reactie op gebeurtenissen zoals het aanbevolen aanbod worden, zonder dat je de SKU telkens opnieuw hoeft te openen wanneer je de prijs wilt wijzigen.

blijkt dus dat als dit gebeurt, de prijzen van je product te hoog zijn vergeleken met het internet

10
Follow this discussion to be notified of new activity