Hulp nodig bij problemen met verkoopaccount op Amazon
Hallo.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met een probleem waar ik nu al meer dan een maand tegenaan loop bij het proberen om ons verkoopaccount op Amazon op te zetten.
We willen onze producten in Nederland verkopen, maar ondanks dat ik alle vereiste documenten heb aangeleverd (waaronder een KVK-uittreksel, kopieën van mijn paspoort, meerdere bankafschriften, en contracten voor energie, telefonie en internet), blijven we afgekeurd worden zonder duidelijke reden of verdere toelichting. De enige documentatie die mogelijk nog ontbreekt, is mijn geboorteakte, maar ik krijg geen informatie van Amazon over of dat werkelijk de reden is voor de afkeuring.
Wat het frustrerend maakt, is dat er geen mogelijkheid lijkt te zijn om iemand te spreken. Alle vragen naar hulp worden automatisch beantwoord met standaard antwoorden, en er is geen optie om persoonlijk contact op te nemen via telefoon of chat.
Onze problemen op een rij:
- Ons account wordt telkens afgekeurd zonder duidelijke uitleg, waardoor we niet verder komen dan het dashboard.
- We kunnen geen extra gebruikers toevoegen aan het account.
- We worden automatisch geregistreerd voor verkoop in meerdere landen, wat niet de bedoeling is.
Heeft iemand tips of oplossingen voor hoe we verder kunnen komen?
Alvast bedankt