1 advies = stop met verkopen op Amazon
Onterecht gedeactiveerd, tientallen keren cases gelogd en bewijzen ingediend. Amazon houdt u inkomsten en beschuldigd u zelfs van fake producten !!
1 advies = stop met verkopen op Amazon
Onterecht gedeactiveerd, tientallen keren cases gelogd en bewijzen ingediend. Amazon houdt u inkomsten en beschuldigd u zelfs van fake producten !!
5 replies
Seller_eYkyaWfYvHfm6
You hebt er gelijk in gewoon de realiteit so be it ;)
Seller_4uCVdV7PdYNc3
En de ene na de andere AZ claim wordt zonder controle geaccepteerd terwijl er duidelijk staat dat het pakket netjes op tijd is geleverd. Bewijs indienen is compleet zinloos. Daar wordt niet naar gekeken. Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Seller_4uCVdV7PdYNc3
In met name Frankrijk wordt momenteel voor ongeveer 75% van de bestellingen een AZ garantie claim ingediend. De tracking staat er gewoon bij. Bij het appeal stuur ik de link zelfs mee van de tracking zodat hij direct wordt geopend. Een halve gare ziet nog dat het gewoon is geleverd.... Antwoord is ALTIJD dat ze zich erover hebben gebogen en zich bij hun eerder standpunt houden. Er wordt dus niet naar gekeken. Klanten hebben dit in de gaten dus er wordt massaal misbruik van gemaakt.
Ik heb dit zo'n 15x aangekaart en geprobeerd met DHL, DPD en PostNL. Niets helpt.
Nu heb ik flinke kritiek geuit en gedreigd met een zaak voor iedere geleverde en terugbetaalde order. Dit lazen ze wel schijnbaar, want nu is mijn account GEBLOKKEERD en het geld bevroren. Het gaat om DUIZENDEN euro's. Deze krijg ik niet meer.
Het gaat helemaal nergens over!!!
Seller_ehIFmN7uan8M2
Sinds een jaar stel ik producten in op Amazon.
Wat een gedrocht van een database! Als je Amazon's database vergelijkt met die van bv. Bol is het gewoon een Dinosaurus!
Afrekeningen zijn helemaal onoverzichtelijk, ook dat is bij bol 1000x beter geregeld.
Maar inderdaad, het onbereikbare is heel vervelend. Dat je dan een mailtje terugkrijgt uit India, met het standaard antwoord hoe vervelend het is. blablabla.