Countries
Read onlyHello,
I am facing an urgent issue with my inventory on the German marketplace. My inventory has been stranded for several days despite resolving a VAT mismatch issue. A significant number of units are not available for sale, and these units are nowhere to be found.
I have provided all necessary information to Amazon Seller Support multiple times but have not received a resolution. My bank details are verified, and there should be no issues with my account.
I urgently need assistance to make my inventory available for sale on the German marketplace. This matter is extremely urgent and is significantly impacting my business operations.
I appreciate your prompt attention to this matter and hope to be helped as soon as possible.
Best regards,
Demy Pieters
Ich habe ein dringendes Problem mit meinem Lagerbestand auf dem deutschen Marktplatz. Mein Lagerbestand ist seit mehreren Tagen gestrandet, obwohl ein Problem mit der Mehrwertsteuer-Nichtübereinstimmung gelöst wurde. Eine erhebliche Anzahl von Einheiten steht nicht zum Verkauf zur Verfügung und diese Einheiten sind nirgends zu finden.
Ich habe dem Amazon-Verkäufersupport mehrfach alle erforderlichen Informationen übermittelt, aber keine Lösung erhalten. Meine Bankdaten sind verifiziert und es sollte keine Probleme mit meinem Konto geben.
Ich brauche dringend Hilfe, um meinen Lagerbestand auf dem deutschen Marktplatz zum Verkauf anzubieten. Diese Angelegenheit ist äußerst dringend und beeinträchtigt meine Geschäftstätigkeit erheblich.
Ich schätze Ihre umgehende Aufmerksamkeit in dieser Angelegenheit und hoffe, so schnell wie möglich geholfen zu bekommen.
Mit freundlichen Grüßen,
Demy Pieters
Hi @Seller_uu1WpVVqmopD0,
would you be able to provide me with a case ID to check?
Best Regards
Rachelle