Hoe kan ik mijn account sluiten
Hallo allemaal,
Jaar of 3 geleden kwam ik niet door het verificatie proces heen bij het aanmelden als nieuwe verkoper. Enkele pogingen tot appeal heeft niks mogen baten. Daarna bleek dat ik mijn account ook niet kon sluiten omdat deze of suspended of de-activeert was. Het is een kip-ei verhaal waar je niet uit kunt komen. Ik heb nog nooit iets verkocht op Amazon en wilt dit nu niet meer. Verder heb ik 0 tegoed en 0 schuld bij Amazon. Nu na 3 jaar krijg ik ineens onderstaand bericht.
"Your Amazon Seller account is currently deactivated and placed in a dormant status due to a policy violation. We have charged up to a maximum of €3,400 to recover damages as a result of your policy violation in accordance with sections 6 and 7 of "Amazon’s Business Solutions Agreement" and section 9 of the "Amazon Payments Europe User Agreement"."
Zijn hier meer mensen die dit hebben meegemaakt, en weten hoe je hier het beste mee om kunt gaan?
Ik wil enkel mijn account sluiten en niet meer dit soort emails ontvangen.
Groetjes
Giselle
9 replies
Seller_odJunLvmGZsm1
hoi,
Ik heb dus exact hetzelfde bericht gekregen maar geen idee wat ik moet doen.
Ze willen iets verifiëren maar ik vertrouw het niet, ik wil ook het account gesloten hebben.
Jij al wijzer geworden?
Seller_p1wtNyFPnJTSE
al iets wijzer, ik kan het ook niet stoppen, zelfde reden als jij.
Seller_w9IxwsraRb9lc
€ 3400,- terugkrijgen?
Klinkt als oplichting voor mij.