"As we mentioned, we have completed our review of your application and have concluded that it does not meet the criteria for approval at the moment. We see that you are trying to create a listing for one of the brands which is currently restricted. "
I am writing in response to the recent communication regarding my application to create a listing for a specific brand. As stated in your message, my application has been reviewed and concluded that it does not meet the criteria for approval at this moment because the brand I am trying to list is currently restricted.
I would greatly appreciate it if you could provide me with further information on the following:
Specific reasons why my application did not meet the approval criteria.
Detailed requirements or steps I need to follow to gain approval for listing this brand.
Any additional documentation or evidence I can provide to support my application.
Understanding these details will help me to address any issues and comply with Amazon’s policies and requirements effectively.
Thank you for your time and assistance. I look forward to your guidance on this matter.
[ESP]-----
Estoy escribiendo en respuesta a la comunicación reciente respecto a mi solicitud para crear un listado para una marca específica. Como se menciona en su mensaje, mi solicitud ha sido revisada y se ha concluido que no cumple con los criterios de aprobación en este momento porque la marca que estoy tratando de listar está actualmente restringida.
Agradecería mucho si pudieran proporcionarme más información sobre lo siguiente:
Razones específicas por las cuales mi solicitud no cumplió con los criterios de aprobación.
Requisitos detallados o pasos que debo seguir para obtener la aprobación para listar esta marca.
Cualquier documentación adicional o evidencia que pueda proporcionar para respaldar mi solicitud.
Entender estos detalles me ayudará a abordar cualquier problema y cumplir efectivamente con las políticas y requisitos de Amazon.
----
Estoy adjuntando en la petición una carta firmada por la marca, autorizandome la venta.
No entiendo nada.