DAC7 - Unable to "save and continue"

Countries

Read only
Australia
Belgium
Brazil
Canada
Egypt
France
Germany
India
Italy
Japan
Mexico
Netherlands
Poland
Saudi Arabia
Singapore
Spain
Sweden
Turkey
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
United States
imgSign in
Country changed
user profile
Seller_ny6UVWpAehlKf

DAC7 - Unable to "save and continue"

Hello colleagues,

Has anyone ever encountered a similar issue with the DAC7 as I have? I’m facing a deadline in the USA, where they’re asking me to provide information for DAC7. I’ve already submitted my French VAT number (equivalent to NIF?), as well as all my VAT numbers linked to the PAN EU, but I can’t move on to the next window as the "save and continue" button is greyed out.

Despite opening cases, I keep receiving irrelevant responses.

imgimg
65 views
10 replies
Tags:Account Health
00
Reply
10 replies
user profile
Seller_rI7BZIczK8iAC

C'est une question européenne et tu aurais meilleur temps de demander dans le forum français par exemple. D'après mon oppinion c'est tout en ordre vu que le statut de tous de pays est "vérifié". Ca va prendre du temps jusqu'à ce que le système l'aurait vraiment enregistré.

Moi aussi, j'ai complété le nécessaire hier et j'ai toujours les cases roses "Account at risk". Vue qu'on a 60 jours de délai, attends quelque temps encore. J'estime qu'après 5 jours les carrés roses vont disparaître du main dashboard.

00
user profile
Roxy_Amazon

Hello @Seller_ny6UVWpAehlKf,

Thank you for reaching out to us here on the forums. The community and I are here to support you through this process.

Could you please confirm if you are still experiencing the issue you mentioned? To better assist you, I'll need the case ID from your interaction with Seller Support. This will give me more visibility into the details of your case and allow me to provide more targeted help.

In the meanwhile please visit the page Directive on Administrative Cooperation–7th Amendment (DAC7) for more information.

Thank you again for contacting us. I'm looking forward to your response so I can work to resolve this issue for you.

Best regards,

-Roxy

00
Follow this discussion to be notified of new activity

Similar Discussions

user profile
Seller_ny6UVWpAehlKf
user profile
Seller_Z3Ric8mMelrbb
user profile
Seller_OVFIrtPER04EF