Anspruch auf geistiges Eigentum an Bildern

Countries

Read only
Australia
Belgium
Brazil
Canada
Egypt
France
Germany
India
Italy
Japan
Mexico
Netherlands
Poland
Saudi Arabia
Singapore
Spain
Sweden
Turkey
United Arab Emirates
United Kingdom
United States
France
imgSign in
Country changed
user profile
Seller_akJ088FtRNOHy

Anspruch auf geistiges Eigentum an Bildern

Hallo,

Ich habe eine IP-Beschwerde zu Bildern einer beliebten Marke erhalten, die uns zum Weiterverkauf berechtigt hat, und einem unbekannten Markennamen. ABC „ABC ist ein Markenname“ sendete uns eine Klage wegen geistigem Eigentum. Ich habe alle Details angegeben, aber Amazon antwortet nicht und akzeptiert das Autorisierungsschreiben nach Marke, Rechnungen, Vertragsschreiben und EG-Erklärung sowie Originalbilder der Erwähnung des Markennamens nicht. Der Markenname „AND“ ist nicht berechtigt, uns eine IP-Beschwerde an irgendjemanden zu senden, dennoch nimmt Amazon seine Beschwerde gegen die beliebte Marke an. Ich brauche Hilfe in diesem Fall.

Hier ist unsere Fall-ID 9753268312

20 views
1 reply
Tags:Account Health, Product authenticity, Seller Support, Suspended
11
Reply
1 reply
user profile
Maya_Amazon

Hi @Seller_akJ088FtRNOHy, thank you for posting on forums.

The case ID you provided concerns the German marketplace. If I understand correctly you received some violation of Amazon Intellectual Property policy and you have sent required documents which were rejected by Amazon.

Please bear in mind, that the letter of authorization needs to come directly from the brand that shows in the product detail page. The document coming from a supplier can not be enough in this situation.

I advise you as well to open a thread in German Forum, if you would like to get support in German.

Maya

00
Follow this discussion to be notified of new activity

Similar Discussions

user profile
News_Amazon
user profile
Seller_sSkzzHms7Kxs6
user profile
Seller_IOZjOrcZQzCh4